Trevlig kväll!

Bilen gick igenom besiktningen! Tänk att gamla skrutten håller än, men det börjar nog ändå bli dags att titta på ny snart.

I förmiddags var jag och William ner i ladugården och tittade på grisarna. 4 små nassar skuttade glatt omkring medans R´s mamma gjorde rent och fint med nytt sågspån till dom.
William var inte alls så rädd som jag trodde att han skulle vara utan vågade till och med gå in och stå brevid grisarna.

Vid 13-tiden åkte vi en sväng till Arvidsjaur, det blev inte mycket mer än ett besök på Dollarstore och massor av kul saker som åkte ner i  kundvagnen.


På väg att parka bilen.


Inne i butiken.


Lite av dagens shopping.
Vi var hemma vid 16.30 igen och var då en sväng till R´s mamma för att lämna av lite saker.
William hittade de största vattenpölarna på gården och sprang i dom samtidigt som han gapskrattade.
Massor av bollkastning med farmors hund Shiva som är lika bolltokig som William.
19.15 somnade William och Oliver, R är nere i forsen och fiskar.
Själv tänker jag sitta vid datorn och surfa lite ikväll, det var längesen jag kunde sitta utan att bli störd ;)
Jag ska njuta av min "egentid" med en kopp kaffe.

Trevlig Kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här