Vi försov oss!!!

Godmorgon vänner!

(Äntligen har jag fått igång internet här)

Vet ni vad?!? I morse försov vi oss, allihop!!!
Vi hade en tid på bilbesiktningen kl. 8 och hade därför ställt kl. på 5.30 för att hinna i tid.
En dag med shopping i Arvidsjaur var planerad efter besiktningen.
Klockan ringde, men jag "råkade" snooza lite för länge så R fick snabbt hoppa i kläderna och åka själv.
Tänk att JAG försov mig som alltid blir väckt av barnen runt 5 annars, jag kan inte annat än le åt det.

Har sovit som en prinsessa inatt. Jag somnade redan strax innan kl.21 och sov till 4.
Vaknade då av det var mjölkstockning på g, usch fy och blä, det gör ju så förbannat ont
Oliver fick äta, William vaknade och la sig i våran säng och sen sov vi vidare...

Nu har semestern äntligen börjat och vi är (som alltid) uppe i Sorsele (Västerbotten), en resa som tog runt 12 timmar med bil från Stockholm.
Jag njuter av Norrlandsluften och den otroligt stressfria miljön.
Igår tog vi det väldigt lugnt då vi inte sovit på på hela natten, träffade R´s mamma Anki och Allan, var ner på byn och handlade lite och köpte med oss mat hem, sen var det sängen.

Nu blir det lite kaffe och mysa med barnen innan R kommer hem och hämtar oss för en tur tillbaka till Arvidsjaur ;)

Ha en fin dag!




Kommentarer
Postat av: Petra

Önskar er en alldeles, alldeles underbar semester =)



Kramar i massor

Petra

2011-06-22 @ 12:37:12
URL: http://bloggen.willvin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här