Välkommen Juni <3

Välkommen Juni!


Äntligen Juni och visst är det väl sommar nu?!?
Inte långt kvar till semestern nu och gissa om jag längtar massor!!!
Igår eftermiddag fick jag besök av min fina vän Nina, vi ses alldeles för sällan.
En mysig stund i trädgården med kaffe, havrebollar och mycket prat...

Idag öser regnet ner utanför och tror även att vi ska bjudas på lite åska idag.
Hur kul är det att gå fram och tillbaka till förskolan med William då?
Uppe innan tuppen idag som vanligt. William var snäll och väckte mig vid 5.30 (verkar som att det blivit en vana) och då var redan Oliver vaken och låg i sin säng och jollrade.
Känner mig rätt så piggelin idag då jag lyckades somna tidigt, tidigt igår.




Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fin blogg :)

2011-06-01 @ 07:03:59
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här