Vart tog dagen vägen?!?

Vart tog dagen vägen?!? Det är ju redan kväll och ändå har vi inte alls gjort många knop idag.
Vi var hemma till 13-tiden då vi åkte ner till R´s mamma och fick god sill och potatis till lunch.
William har 4-hjuling och busat.
Årets första mjukglass har köpts och avnjutits, gott som sjutton var det.

William håller på att få en ny kindtand. Först idag kom vi på att det är därför han inte vill äta stackarn.
Ikväll blev det en dos alvedon innan läggdags för nu har han vaknat varje kväll sen vi kom och varit ledsen.
Hoppas att tandj*keln spricker igenom snart så William slipper plågas.

Nu sover båda mina killar och R är ute med båten och fiskar, jag ska strax slänga mig på soffan och glo på TV en stund innan jag drar mig till sängs, är riktigt trött idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här