7dagar kvar

Veckorna går så fort så man hinner knappt blinka.
Idag går jag in i vecka 40 och det betyder 7 dagar kvar till bebis (om han kommer då).
Max 3 veckor kvar så är jag två barnsmamma, hur sjutton ska det gå?
Antar att man vänjer sig snabbt.
Har lämnat en trött sur William på förskolan, eller ja, han var trött och sur hemma...
Så fort vi gick innanför grindarna på förskolan så sken han upp som en sol, kan han ha längtat dit?!?

På lördag ska vi äntligen till IKEA och köpa resten till Williams rum så att det blir färdigt någon gång.
Två hyllor till, en madrass och annat smått och gått.
Detta skulle vi gjort för länge sen egentligen... Men bättre sent än aldrig.
En hemlis ska inhandlas till min söta systerdotter i helgen också, men det tänker jag inte säga vad det är för hennes mamma kanske skvallrar då ;)

Nu blir det soffhäng för min del och trots att klockan inte ens är 10 på förmiddagen så ska jag svulla lite bilar med chokladöverdrag... Måste ju passa på för snart är det slut med sånt där då är det endast helgen som gäller.


Mina crawings...

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Marre

Hej, hamnade på din blogg, så tänkte kommentera =) Jättemysig blogg har du. Och lycka till med nya bebisen ;)

2011-03-17 @ 12:08:03
URL: http://marieoskarson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du får en lugn vecka nu till skrutten nummer två behagar komma ut :-)

2011-03-17 @ 12:17:53
Postat av: ellie

Fin blogg!

Frågestund på bloggen, fråga på!

Avslutas i eftermiddag.

www.elliiiiiee.blogg.se

2011-03-17 @ 13:14:29
URL: http://elliiiiiee.blogg.se/
Postat av: Monika

Oj vad tiden går fort :)

2011-03-17 @ 16:30:40
URL: http://monckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här