Godmorgon Världen!

Godmorgon Världen!
Min fredagskväll blev inte lång igår, vart godissugen på kvällen så R åkte iväg och handlade.
När han kom hem tittade jag på godiset och sen somnade  jag. Klockan var då inte ens 21 hahaha...
Men det jag måste säga att det var riktigt skönt att få somna så tidigt för en gångs skull.
Vaknade av att en liten kille skrattade och kramades, han var inte alls sugen på att sova mer när klockan slagit 6.
En timma låg  han i alla fall kvar i sängen tills vi gick ner och gjorde välling.
R har vi också lyckats få upp ur sängen så här tidigt ;)

Önskar så att jag hade mer ork och energi att göra saker nu, jag vill, men kroppen orkar inte.
Snart så!!!
Solen skiner och man känner ändå hopp om att våren är på väg.

Ha en fin dag!



Var med och tävla om en paket nappar från .
Klicka på bilden för att komma till tävlingen.

Kommentarer
Postat av: Meyav

Hej fin blogg!

Just nu har jag igång dagens blogg ( tävling ) om du vill vara med så är det bara att kommentera att du är med så utser jag en vinnare senare ikväll.

Hoppas du inte tar det här som reklam eller liknade :)

2011-03-12 @ 10:05:24
URL: http://meyavoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här