Goodmorning sunshine!

Söndag igen då och det är soool ute!
Visst, det är -6 grader ute, men det kan ju ändra sig, klockan är ju inte ens 8 än.
6.45 väckte min prins mig han stod då i sin säng med kudden i handen och ville absolut vara hos oss en stund.
Vi har redan ätit frukost och startat en tvättmaskin och nu titta vi på Tess och Ubbe (Williams just nu favvofilm om två U-båtar).

Idag hoppas jag på att få komma ut en sväng. Det var ju planen igår också, men efter att ha varit och handlat och sedan dammsugit nedervåningen så var jag tvungen att lägga mig pg a att jag fick så där jäkla ont.

Igår var meningen att vi skulle njuta av tacos till middag, men det var det bara R som gjorde.
Jag hade råkat stoppa fel kryddpåse i vagnen när vi var och handlade, råkade ta HOT tacokrydda.
Ja, jag lovar att den var HOT, det brann i munnen och detta upptäckte jag inte förrens jag serverat mat till William stackaren.
Det blev köttbullar istället för tacos till honom... Och nästa gång ska jag vara mer uppmärksam på vad jag stoppar i kundvagnen ;)


Morning Girly Fan Pictures





Kommentarer
Postat av: lovisa

gud vad fin blogg!

kolla in min! :D

2011-03-06 @ 08:05:40
URL: http://ridningavgladje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här