Här är vår dag...

Oj, vad den här dagen verkar springa iväg snabbt...
Har knappt hunnit något känns det som.
Till Williams stora lycka har vi åkt buss 2 gånger idag. Han blir helt överlycklig när man säger till honom att vi ska åka buss. Snabbt kilar han ut i hallen och sätter på sig skorna... Hahaha...

Strax efter halv 10 var vi framme nere i centrum och hade gått om tid på oss.
Vi var på apoteket och hämtade ut nya mediciner till William.
(Läste någonstans att pulmikorten var slut i hela sverige och ville vara säker på att vi hade en extra hemma om ifall att...)
Efter det tog vi en sväng och fönstershoppade i MyBaby´s skyltfönster (det var inte öppet än).
Strax innan kl.10 mötte vi Jenny och Felica som var snälla och passade William när jag var hos barnmorskan.
Allt såg fint ut, men det var svårt att höra hjärtljuden idag då den lille spann runt i magen och sparkade för mycket.
Antar att det börja bli trång där innen nu ;)

När jag var klar mötte jag upp de andra på biblioteket (tänk att jag bott i kommunen i över 5 år och aldrig varit där...)
Vi gick vidare och tog en fika på det lilla Caféet i centrum.
Inte mycket att hänga i granen om jag får säga min mening, men det är tyvärr det ända stället som finns.

När vi kom hem tvärsomnade William nästan innan jag fick av honom overallen.
Bar in honom till soffan och där sov han sen i 2 timmar inte ens när det hände sist.
Lunch intogs så sent som 13.40 och snart är det dags att börja med middagen som idag blir köttfärsgratäng.

Där har ni vår dag...
Hur har er dag varit?





Kommentarer
Postat av: Fröken M

dagen blev riktigt härlig när jag väl fick ut vagnen och kom ut i friska luften ! Nu sover lilleman och C är borta och kollar otboll så jag ska ha lite skön egentid innan dett är dags att sova :) kram

2011-03-01 @ 20:42:55
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här