Måndag, ny vecka igen

Ligger i soffan med datorn i knät samtidigt som jag kikar på "Våra bästa år" med ett öga...
William lämnades på förskolan vid 9 och vinkade glatt när jag gick. Tror det var första gången han gjorde det, annars brukar han mest bara ignorera mig när jag ska gå.

3 dagar kvar idag till bebis idag... men jag tror säkert han väljer att stanna kvar i magen en vecka till i alla fall.
Längtar så tills det är över och vi kan fortsätta våra liv med den nya familjemedlemmen.
Det ska dessutom bli underbart att kunna röra sig igen utan att få ont överallt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lyssnar efter er varje dag och tänker alltid "nej, nu är det väldigt tyst där borta, och var det inte släckt i köket.. nu är det nog på gång!"

Håller tummarna för er, när det nu blir!

2011-03-22 @ 19:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här