Ny vecka, nya möjligheter...

Då var det måndag igen... Just nu känns det som det bara är måndagar och fredagar i almanackan.
Den här måndagen betyder förskola igen för William som har varit hemma i 2 veckor med halsfluss, feber, förkylning, hosta och astma.
Gissa om min prins blev glad när vi prata in dagis i morse.
Nu är här fullt ös inne och William hade nog gärna redan gått för en bra stund sen, men kl.9 är hans tid så vi väntar en timma till innan vi går.
Nu hoppas vi bara på att det går bra med lämningen nu när han varit borta så länge.

Jag vet jag tjatar om det, men ÅH, VAD JAG VILL HA VÅÅÅR!!!


17 dagar kvar till bebis, vi får väl se hur det blir med det...
Vill du vara med och gissa så gör du det
här


Monday Pictures




Kommentarer
Postat av: Fröken M

Och här ska vi ringa och boka tid för ett besök hos förskolan idag eftersom vi missade det förra veckan... det ska bli spännande att Se vad Viggo tycker om det :) ha en härlig dag ! kram

2011-03-07 @ 10:03:55
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här