Torsdag igen då :)

Usch vad jag är stel i ryggen idag, men det är ju inte så konstigt när vi haft en akrobat mellan oss i sängen inatt.
I ca en timma försökte jag flytta på två små fötter som klättrade på min rygg, så fort jag la dom tillrätta kom dom tillbaka.
Inatt får jag väl lägga mig i spjälsängen hahaha...
Det har varit en del mardrömmar för min William sista dagarna, han vaknar och är jätteledsen.
Oftast räcker det med att säga till honom att lägga sig på kudden igen för det är natt och så somnar han om.
Men nu vill han absolut komma till vår säng.

Det verkar som att solen vill kika fram idag med och den är mer en välkommen!
Trodde vi skulle få liiite snö igår, men det kom aldrig något och ingen blir väl gladare än jag nu.

Idag är det 14 dagar kvar till bebis... (Var med och gissa exakt när här)




Var med och tävla om en paket nappar från .
Klicka på bilden för att komma till tävlingen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här