Underbart att solen äntligen kikar fram längre stunder!

Underbart att solen äntligen kikar fram längre stunder!
Synd att det är så kallt fortfarande bara.
Har lämnat William på förskolan och sen tog jag en längre sväng hem och hade sällskap av en annan mamma.
Har hunnit med att köra 2 maskiner tvätt, tömma diskmaskin och förbereda pizzadeg till dagens middag.
Nu har jag precis slängt mig på soffan för en välbehövlig paus till dagens såpor.
Till detta tar jag en pulver macchiato.

Vad händer hos er idag?



Kommentarer
Postat av: Monika

Fint väder här imorse, tog cykeln till stan men nu snör/regnar det!

Jag vill oxå ha sol :)

2011-03-09 @ 16:11:06
URL: http://monckan.blogg.se/
Postat av: Ida

Låter härligt med sol! Här har vi haft snöstorm idag... visserligen har inte snön stannat kvar då det blev plusgrader igen.. men ändå.

:)

2011-03-09 @ 22:18:07
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här