Uppe innan tuppen.

Uppe innan tuppen!
Idag tyckte William att det var morgon redan vid kl.6, det kan bero på att R gick upp då för att gå till jobbet.
Trött som en säl är jag, men vad gör väl det om hundra år.

Det hade varit skönt att få komma ut en sväng idag. Få lite frisk luft.
Problemet är bara att jag inte kan gå så långt med den här kroppen just nu... Gissa om jag längtar tills det hela är över och man kan ta en promenad utan att få ont varannat steg man tar.
Det är mycket gnäll från mig just nu, men jag anser att jag får klaga lite hahaha...

Igår eftermiddag tog jag med William ut en liten sväng i pulkan, vi höll oss på vår gata om ifall att jag skulle få ont.
Gissa om min lilla prins var glad.
Får se om vi får med R ut i helgen så det kan bli lite åk i backen här ute.


William i sin <3 pulka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här