En dubbeldos energi önskas...

Vaknade av att Oliver hostade och var täppt i näsan.
Strax efter vaknar William med ett leende på läpparna (klockan var då 5.30)...
Samma visa varje morgon, inte ens barntv har börjat så tidigt.

Igår kväll skulle vi se på film och för att hålla mig vaken drack jag både kaffe OCH en powerking.
Hur länge jag var vaken??? Ja, det var ju inte mycket av filmen jag såg.
Hur kul är det att somna kl.20 en fredagkväll??? Jo, men tjena!
Jag hade tänkt sova middag med William och Oliver igår, men William sov (15min) påväg hem från S-tälje sjukhus och sen ville inte han sova mer den dagen.
Tänk om jag kunde få vara vaken och se EN hel film i helgen?

Usch, fy och blä för den här tröttheten!!!


En dubbeldos energi önskas...


Kommentarer
Postat av: jocke

ja inte är man pigg inte men inte så konstigt då det är full fart hela tiden...

Denna vecka har varit så segt speciellt på kvällarna.



Ha det gott

2011-05-28 @ 07:16:14
URL: http://www.finest.se/dreamoflife
Postat av: jocke

Sv: ja så himla bra den är och kan tänka mig att tvåan, är riktigt bra med, man viker sig av skratt:)

2011-05-28 @ 07:45:28
URL: http://www.finest.se/dreamoflife
Postat av: Fröken M

Jag är tyvärr likadan och jag kommer inte ens ihåg när jag såg en hel film sist !! Jag somnar som en stock efter ca en kvart - varje gång... ;)

Hoppas ni har en mysig dag ! kram

2011-05-28 @ 14:50:04
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här