Godmorgon stormiga tisdag!

Godmorgon stormiga tisdag!


Idag blir min Oliver 8 veckor, tänk 8 veckor är egentligen ingenting men känns ändå otroligt länge.
Älskade lille prins.



Inatt har R fått sova på soffan ;) Vi fick liksom inte plats i sängen allihop.
Oliver har haft en hemsk slemig rosslig hosta så jag ville ha honom brevid mig så jag slapp springa upp och ner ur sängen hela natten.
Vi bar upp liggdelen från vagnen och la den i sängen (vågar inte ha Oliver direkt brevid mig när vi ska sova).
Vid 1-tidens lugnade sig hostan och jag kunde äntligen få sova en stund.
William däremot sov hela natten.

Idag blåser det storm ute och jag hoppas att vi inte blåser bort när vi ska till Williams förskola om en stund.
För en gångs skull så har vi haft en lugn morgon utan en massa stress.
William har tittat på favvofilmer Lilo & Stitch och jag har i lugn och ro kunnat klä mig och Oliver samt njuta av en kopp kaffe.
Hoppas dagen fortsätter i denna anda ;)

I eftermiddag är ska vi gå och fika på mitt jobb (Jag arbetar vanligtvis på förskola).
William älskar att vara där och leka med barnen och på den superfina gården.
Nu ska vi göra klart det sista här innan det är dags att gå.


Ha en fin dag!




Kommentarer
Postat av: Mira♥

fin blogg! var gärna med och tävla om veckans blogg. du får en länkning i menyn en HEL VECKA *http://typmira.blogg.se/2011/may/utkast-maj-24-2011.html#comment

2011-05-24 @ 13:17:24
URL: http://typmira.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vår lille sötnos....vad fort tiden går....känns som det var igår han föddes.

Pöss till er alla.

2011-05-24 @ 20:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här