Godmorgon!

Godmorgon!

Två morgonpigga snoriga små barn - Check!
En supertrött mami som inte fått sova inatt - Check!
En stor kanna kaffe - Check!



Ja, då har vi kickat igång fredag.
Sol ute och jag hoppas även att värmen hittar hit idag.
R lurade mig igår och sa att det skulle bli 26 grader så jag var snabb att lägga fram shorts till William, men den värmen ska det inte bli så det är bara att lägga tillbaka shortsen och ta fram långbyxor istället.

Idag kommer min stora lillasyster och hennes lilla familj upp och ska vara hos oss i helgen.
Imorgon är planerna en dag på Eskilstuna Zoo.



Någon som varit där?


Vem har egentligen tid att sitta här, har ju massor att göra idag.
Har lovat William att åka buss till centrum (en favorit grej), måste dit och handla.

Ha en fin dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här