Jag blir galen!!!

I julas fick William en batteridriven dammsugare i julklapp.
Vi tyckte det var en kul grej då han älskade den stora dammsugaren.
Just då var han rädd för den, eller inte för själva dammsugaren utan för ljudet...

Nu har han åter upptäckt sin dammsugare och har sen dess inte låtit den vara i många sekunder.
JAG hoppas att batterierna tar slut snart för ljuder gör mig galen!
Det låter ungefär som en batteridriven geting.

Jag kan inte be honom sluta "städa" heller, det känns fel.
Det är samtidigt kul att se honom göra som vi gör när vi dammsuger.
Skillnaden är att vi INTE dammsuger varje dag dygnet runt...


Undan med stolarna i köket...


Extra noga sin egen stol i köket...


Altanen med? Till och med gräsmattan höll på att bli dammsugen,
men där går faktiskt gränsen ;)


Gissa vad han gör nu då?!?
Ja, helt rätt... Han dammsuger...
Och i mina öron surrar en elektrisk geting...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här