Kall morgon på er!

Kall morgon på er!

Här är kallt i alla fall för det regnar ute.
När kommer sommarvärmen tillbaka?
Hoppas på kanonväder till nästa helg för då får vi fint besök från Göteborg.
Min bror, hans sambo och barnens kusin Alexander (som är nästan lika gammal som William).
Jag gissar på full rulle hela helgen med William och Alexander. Massor av bus, precis som det ska vara.
Det ska bli mysigt att få ha dom här då vi ses alldeles för sällan!

Här hemma har vi just nu morgonmys vid tv´n.
William ligger i sin "säck" och tittar på Pheneas and Ferb, Oliver har precis somnat om och jag njuter av lugnet (före stormen) och en kopp kaffe.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här