Man ska inte tala högt...

Som jag sa här-om-dagen så ska man inte tala högt om fungerande rutiner för då skiter det sig.
Har jag ens sovit inatt?!? Jag har inget bra svar på den frågan, det är inte många minuter i alla fall.
Oliver har haft ont i magen och legat och vridit sig i sin säng, han har inte skrikit, men gnytt hela natten och har velat vara nära,nära (Nej, det är inte kolik).
William har varit så täppt i näsan och har haft svårt att sova för det, idag rinner näsan som en kran.
Är måttligt trött på den här skitförkylningen som går just nu, William har varit förkyld sen Oliver föddes, ingen feber eller något annat, bara snor.

Något positivt idag är att det är stor sol ute redan och det ska komma lite värme idag.
Kaffe får bli min räddning idag, så jag inte somnar ståendes ;) , nä, så farligt är det inte än... Börjar ju bli van vid att vara vaken dygnet runt nu.
Som småbarnsförälder har man ju jour dygnet runt hahaha...

Ha en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här