Onsdag <3

Jag tror att jag vart uppe säkert en gång i timman med Oliver i natt.
Han har sovit oroligt och varit täppt i näsan så jag har varit tvungen att suga ut snoret med snorsugen.
Halv 6 vaknade William och tyckte då att det var morgon för att solen lös in i sovrummet.
Idag hjälper nog inte kaffe för mig, kanske tejpa upp ögonen så man inte somnar hahaha...
Kaffet var dessutom slut så det blir att ta sig till närmsta affär efter att jag lämnat William på dagis.

William är mycket bättre och jag hoppas att han får vara bra nu.
Det kan inte vara bra att få så  mycket pulmikort som han får, men vad ska man göra?!?

Idag blir ännu en underbart solig dag.
Vi ska ta med oss en extra vagn till förskolan idag, det var någon renovering i förskolans källare så dom hade problem med sina lånevagnar.
Vi får väl se hur det går att släpa den tunga sulkyn ända till förskolan, det är ju ändå en bra bit att gå.
Men,men... Jag får se det som positivt, det blir extra träning ;)


På väg till förskolan igår

Nu ska vi börja göra oss iordning så vi kommer i tid idag.

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Såna små gullungar, William ser riktigt fundersam ut.

Pöss, pöss...

2011-05-11 @ 11:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här