Sköna söndag

Sköna söndag!

Härligt att vakna till sol på utsidan, dagen ska tydligen bjuda på sol och ca 20 grader.
Slocknade som ett ljus innan 22 igår, han varken säga godnatt eller tvätta bort sminket.
Det var full rulle från tidig morgon och när jag väl fick lägga mig ner 2 sekunder så gick det inte att ha ögonen öppna längre.
William och Oliver sov till kl.7 idag (tack älskade barn!) och när vi gick upp var även kusin Stina och moster Ida redan vakna.

Har massor av fina bilder från gårdagen, men har inte hunnit lägga in dom på datorn än.
Här är vi trötta hela gänget efter helgens alla händelser.
Mer om allt senare, nu blir det kaffe och häng med syster yster & Co innan det är dags för dom att bege sig hem mot Göteborg igen...


Kommentarer
Postat av: fannyjosefin (www.fannyjosefin.devote.se)

Vill du va med i veckans blögg? Det finns at my place. Bara kika in KRAMIS



förlåt om jag stör!

2011-05-22 @ 08:29:11
URL: http://fannyjosefin.devote.se
Postat av: tessan

Vad ska du hitta på idag när solen skiner så skönt?

2011-05-22 @ 08:29:24
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här