Sol ute idag

Sol ute idag!

Jag hoppas att den är här för att stanna!
Här startar vi morgonen med en trött, grinig, snart 2-årig kille.
Allt är fel och han måste bara göra allt han inte får... Pilla på fjärrkontroller, stereon, dvd´n, tvspelet...
Dra i gardinerna, försöka välta den höga lampan i vardagsrummet, ja you name it.
Kan säga att jag börjar tröttna på detta eviga tjat...

Idag tänker jag inta soffläge när William är på förskolan.
Det är inte okej att börja morgonen redan 4.30 för att solen råkar komma fram just då!
Fick William att somna om en timma till, men sen var han bara tvungen att gå upp.
Hoppas han är på bättre humör när jag hämtar honom på förskolan i eftermiddag.

Visst är det underbart med 2-års trots!?!



♥monsterungen William♥


Vi får se det positiva i att gå upp tidigt... Dagen blir ju längre ;)
Båda barnen är klädda och klara för dagen.
William har druckit sin välling och jag har redan fått i mig lite kaffe och det är mer än en timma kvar tills vi måste ge oss iväg till förskolan.


Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här