Snorigt värre

Men tack för att jag fick sova ganska exakt 3 timmar inatt!
Jag har nog mig själv att skylla lite då jag "var tvungen" att se på film när klockan var nästan 23 på kvällen.

Stackars lilla Oliver har varit så täppt i näsan och snörvlat näst intill hela natten.
Jag har knappt lagt huvudet på kudden innan det var dags att resa sig upp och suga snor med snorsugen.
Detta höll jag på med från 3.20 fram tills vi gick upp kl.6
William vaknade 5.20 och ville inte somna om, men låg ändå kvar och "vilade" sig.
Nu sover Oliver igen och jag hoppas han får göra det ett tag till.
Själv får jag hoppas på en nap (om jag har tur) när William är på förskolan.


Snoriga lillskrutt <3

Det pratas om dåligt väder idag, men jag tycker mig se solen skymta fram bakom molnen... Vågar vi hoppas på det?!?
Nu blir det massor av kaffe för min del, allt för att orka med dagen.

Våga vägra vara trött


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Usch, det är jobbigt att inte få "tillräckligt" med sömn, men jag hoppas du hinner vila lite under dagen och att solen är där för att stanna !

Här ÖSER regnet ner ;) kramar

2011-05-12 @ 07:32:06
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här