Godmorgon härliga lördag

Godmorgon härliga lördag!

Jag vet inte om jag satt ner någonting igår...
Vid 10 promenerade vi ner till centrum för att köpa födelsedagspresent till William och Olivers kusin Stina som fyller ett snart. Givetvis inhandlades den på Filioli, den bästa barnbutiken.
Jag älskar att gå runt och kika, där finns så mycket fint och Arja (som driver butiken) är så trevlig.
Efter det handlade vi lite till middagen och gick snabbt hem för att städa det sista innan min syster och hennes familj skulle komma.
Vid 13.30 rullade den blå V70:n in utanför.
Det blev kramkalas och presentutdelning tll barnen.
Sen satte cirkusen igång...

<3<3<3

Kusin Stina och William äter plättar med sylt.

Idag bär det av till Parken Zoo i Eskilstuna.
Vädret är kanon och det är alldeles lagom varmt ute.
Men först ska vi äta frukost och klä på oss hela ligan...

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Kristine

Hoppas ni har en toppen dag på zoo...

2011-05-21 @ 10:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här