♥ Tänk om varje morgon var så här...

Vaknade strax innan kl.6 av två glada killar.
William ville gå upp redan 4.30, men jag lyckades gå honom att somna om.
Varför ska solen gå upp så himla tidigt för?

Oliver snörvlar på även om det verkar mycket bättre nu.
William är får sova hela nätterna utan att förkylningen bråkar med honom.
Jag har varit vaken i omgångar och R fick sova på soffan i natt igen (allt för att inte vara för trött när det är dags att gå upp för jobb).
Idag är det BVC besök och en visit på Babycafét som står på schemat.
Måste handla lite också innan jag hämtar William på förskolan.

Nu - Njuta av en kopp kaffe och önska att varje morgon var så här lugn... ;)


Kusin Stina och William i helgen som var...
(♥ Bilden)


Kommentarer
Postat av: SessanOchPrinsessan.Com

Tjingeling söta!



Vad kul att se dig idag ;D Även om jag var lite trött i natt mössan än..... Hoppas du inte tyckte jag var oförskämd...



Hoppas ni får en toppen dag

Kram

2011-05-25 @ 11:49:15
URL: http://sessanochprinsessan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här