Hörde någon skvallra om fint väder...

Hörde någon skvallra om fint väder... Det kan väl inte vart i Stockholm va?!?
Här känns just nu grått och trist och jag är osäker på om jag verkligen ska sätta på William shorts, men det är inte dags att gå till förskolan än.
Gårdagen spenderades i trädgården. Fick rensat allt skräp som låg där och fyllde 3 sopsäckar (!!!)
Nu ska dom bara fraktas bort till soprummet, men det får R göra.
Jag skulle vilja fylla lika många säckar inne.

Idag är en bra morgon!
William är på toppenhumör och Oliver likaså. Inte varje dom är glada båda två när dom vaknar.
Här har varit pusskalas och nu tittar vi på barntv (musses klubbhus) innan det är dags att göra oss iordning för promenad mot förskolan.

1 vecka kvar idag tills William blir 2 år, min lilla skrutt har blivit så stor, så fort.

Nu, kaffe i mängder...

Njut av dagen!






Kommentarer
Postat av: Monika

Jaa det ska bli sommarvärme idag o jäklar om dom inte håller vad dom lovar :))

Ha en fin dag

2011-05-31 @ 07:31:17
URL: http://monckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här