Väckarklockan

Vi behöver ingen väckarklocka här, vi har William.
Prick kl.6.00 vaknar han och idag skulle vi hoppa ur sängen och starta dagen, jag tycker tyvärr inte likadant och försökte få honom att lägga sig igen och ramsa den vanliga ramsan "Det är natten, vi ska sova nu". Detta resulterade i att William idag blev sur och började gråta varpå han väckte Oliver (som sov) och även han började gråta.
Så var cirkusen igång här.
Nu är vi uppe och här har matats barn, jag har fått dagens första kopp kaffe och nu vill jag ha 2 min i soffan innan jag gör något annat.
Oliver har somnat om i vagnen och William tittar på Ozo Playhouse Disney.

Det är nu man uppskattar de små sakerna man inte tänkte på förut som t ex
"Tänk vad lycklig den här mamman skulle bli om hon fick ligga och dra sig i sängen 5 min på morgonen..."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här