Välkommen 1 Maj

Välkommen 1 maj!!!
För varje dag som går kommer vi nu närmre sommaren, om det inte redan hunnit bli sommar än kanske?
Svårt att säga var gränsen för vår och sommar går, men det har något med graderna på nätterna ute att göra har jag för mig.
Någon som vet?!?


Här var vi uppe långt innan tuppen (som vanligt). William pigg och glad som vanligt runt kl.6, Oliver som var missnöjd i sin säng och lät oss höra detta genom att jollra och prata tills han blev upp-plockad.
Här har vi vart igång ett bra tag nu och jag tror att det blir en innedag med endel plock och städ, för det behövs verkligen nu.
Vi skyller på det fina vädret som vart att det inte blivit städat hemma ;)
Idag är det gråmulet och inte alls något kul väder att gå ut, perfekt vara-hemma-och-städa-väder.
Först blir det kaffe!




Kommentarer
Postat av: petra ramstedt

åh, sommaren är snart här :D

2011-05-01 @ 12:12:35
URL: http://theregoesmylife.blogg.se/
Postat av: syster yster

det är vår när de har varit nollgradigt i 7 dagar i rad å sommar när det varit 10 grader 7 dagar i rad på natten ;]

2011-05-01 @ 13:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här