USCH!!!

Usch vad dålig jag varit på att uppdatera bloggen, men det har faktiskt inte hänt något alls.
Eller jo, det har det väl. Vi är nu på semester i Norrland där R´s mamma bor, helt underbart att vara här!
Många skulle väl få lappsjuka efter ett par dar, men jag älskar att vara här. Visst finns det sjukt mycket mygg och andra äckliga djur, men sååå farligt är det inte.
Något fiske blir det nog inte för min del i år, men det har jag själv valt att lägga åt sidan, jag är hellre med William.
Fiskarna finns nog kvar nästa år och det finns nog ingen som slår mitt fiskerekord ändå ;)

Nu ska jag se om jag får liv i R som sover middag. A fattar inte hur man kan sova bort semester och är skitsur på sin pappa som "förstör" semestern. På semestern MÅSTE det hända saker heeeela tiden.Man kan ju inte ha tråkigt 5 min.

Uppdaterar mer senare.
By the way så har vi strålande solsken och över 20 grader :0)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Emelie

Oo så mysigt ni verkar ha det. Precis som man ska när det är semester :)

Nacken är liiiiite bättre men gör ont fortfarande och hela jag känner mig sne av att balansera upp huvudet i lägen som gör mindre ont. :P

Din lille goskille är ju bara så söt.

Ha det supermysigt i Norrland. KRam

2009-07-16 @ 08:29:32
URL: http://petracharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här